KTK Service is van mening dat goed onderhoud van belang is voor het behoud van uw product.
Minder storingen , meer veiligheid, energiebesparing en een lagere Total Cost of Ownership zijn doelen waar veel bedrijven naar streven. Maar die doelen ook verwezenlijken? Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Wij helpen u om ze te bereiken.
1. Onderhoud op basis van nacalculatie;
U (de gebruiker) bent degene die het initiatief neemt en verzoekt ons (serviceverlener) het onderhoud te plannen op een door u gewenst tijdstip, wij gaan met u in overleg over de mogelijkheden voor onderhoud en eventuele consequenties (schoonmaken en dergelijke).
Het initiatief gaat van u uit. Wij zullen vanzelfsprekend proberen deze werkzaamheden te combineren met werkzaamheden bij u in de buurt. Dit kunnen wij echter niet garanderen. De berekening van de kosten is dan ook achteraf en de werkelijk gemaakte kosten worden aan u doorberekend. Dit kan per keer verschillen.
2. Onderhoud met een preventief onderhoudscontract;
Wij nemen volgens een afgesproken interval contact met u op om een afspraak te maken voor onderhoud. Wij doen u een voorstel voor een geschikte datum en het uitgangspunt is, dat we gezamenlijk tot een planning komen die ons beiden past. Het initiatief gaat van ons uit. Wij stellen voor 2 keer per jaar een onderhoudsbeurt te verrichten. In overleg is het mogelijk om de frequentie van deze onderhoudsbeurt aan te passen.
3. Onderhoud met een All-In onderhoudscontract;
Wij nemen volgens een afgesproken interval contact met u op om een afspraak te maken voor onderhoud. Wij doen u een voorstel voor een geschikte datum en het uitgangspunt is, dat we gezamenlijk tot een planning komen die ons beiden past.
Het initiatief gaat van ons uit. Dit contract is inclusief de kosten van reparatie bij een eventuele storing. Dit contract heeft een looptijd (meestal 5 jaar)en tijdens de looptijd betaalt u een vast tarief. Na de looptijd wordt u een contract verlenging van een jaar aangeboden of een revisie van de installatie waarna u weer een contractverlenging kunt krijgen. Als wij de persinstallatie niet meer in dit contract kunnen aanbieden zal u dringend worden aangeraden deze installatie te vervangen.
4. Totaal contract waarbij alle persen van één organisatie bij ons in beheer komen;
Wij nemen al uw persinstallaties in beheer van jong tot oud, wij organiseren het onderhoud en de benodigde reparaties. U ontvangt van ons de gemaakte kosten op nacalculatie, echter de facturering is op basis van voorcalculatie per pers per maand. Samen streven we naar zo laag mogelijke kosten tijdens de levensduur van de pers.
Voordelen voor de klant;
- 1 factuur per maand die afgesproken wordt voor alle persen die in onderhoud zijn, u hebt een lagere administratieve last.
- Keuze als het om grote reparaties gaat, de grens mag u als klant bepalen.
- De gemiddelde kosten per installatie worden duidelijk.
- Duidelijke rapportage over de gemaakte kosten en de voorheffing, welke wij elk kwartaal overleggen. De voorheffing wordt dan bijgesteld in overleg.
- Afspraken worden door KTK Service rechtstreeks met de gebruiker gemaakt, minder schakels geeft minder fouten, minder kosten en tevreden klanten.
Voordelen voor KTK Service
- 1 factuur per maand betekent lagere administratieve last.
- Korte lijnen met de contactpersoon/opdrachtgever waarbij men weet tot welk bedrag KTK Service mag beslissen. Snel beslissen over de kleinere bedragen geeft lagere kosten.
- Afspraken worden rechtstreeks met de gebruiker gemaakt, minder schakels geeft minder fouten en tevreden klanten.